رییس جدید پلیس راهور کرمانشاه معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در این مراسم که امروز (31 اردیبهشت) در فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، از خدمات سرهنگ محمد مرادی در مدت 30 سال خدمت تقدیر و سرهنگ "فضل الله شیری" به عنوان جایگزین وی معرفی شد.


امان اللهی خاطرنشان کرد: سرهنگ شیری تا زمان تعیین رئیس جدید پلیس راه استان با حفظ سمت(رییس پلیس راه استان) عهده دار امور پلیس راه خواهد بود و انشاالله در سمت رئیس پلیس راهور بتواند روند انتظامی بخشی به ترافیک شهر های استان را به سمت اقناع و آموزش شهروندان توأم با حفظ عزت پلیس و شهروندان جهت دهی نماید.

فرمانده انتظامی استان ضمن تقدیر از کارکنان انتظامی و راهور به سبب خدمتگزاری شایسته در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: خدمتگزاری به مردم در حوزه‌های مختلف یک نعمت است و هر عمل مثبت و منفی کارکنان می‌تواند در رضایتمندی مردم تاثیرگذار باشد، لذا همکاران حتی در اعمال قانون برای هنجار شکنان و متخلفان از قانون نیز باید برخورد خوب و مناسب را مدنظر قرار دهند.
امان اللهی افزود: عملکرد همکاران در نگاه و منظر عام جامعه بازتاب‌های متفاوتی دارد و بر همین اساس رفتار کارکنان پلیس راه و راهور که تاثیر مستقیمی بر نگاه مردم و شهروندان دارند، حائز اهمیت است.

وی افزود: با توجه به اینکه از نظر زیر ساخت‌های ترافیکی مشکلات عدیده‌ای در سطح استان کرمانشاه وجود دارد و بعضا حجم ورودی خودروها چندین برابر ظرفیت خیابان‌ها و جاده‌های درون و برون شهری این استان است، لذا انتظار می‌رود ماموران راهور و پلیس راه ضمن برخورد قاطعانه با تخلفات، نهایت احترام با مردم را در دستور کار قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نباید اشکال در زیر ساخت‌ها مانع انجام وظایف خطیر پلیس شود، تصریح کرد: سهم اخلاق و رفتار در حوزه ناجا متاثر از سهم بالای پلیس راهور است و حتی نحوه اعمال قانون پیامدهای مثبت و منفی را در جامعه به دنبال دارد، لذا کارکنان پلیس راهور باید با سعه صدر با تخلفات مردم برخورد کنند.

امان‌اللهی خاطرنشان کرد: سرهنگ مرادی فردی دلسوز، متعهد و پیگیر در امور بودند و اقدامات شایسته‎ای را انجام دادند لذا با عنایت به اتمام خدمت مقدس او در سنگر ناجا و پلیس راهور، آرزوی سلامتی و تندرستی همراه با موفقیت در کسوت بازنشستگی را داریم.

وی تصریح کرد: سرهنگ شیری نیز از مدیران اخلاق مدار، منضبط، با پشتکار و برنامه هستند و همواره شاهد تلاش‌های ایشان در مسئولیت‌های مختلف بوده‌ایم، انشاالله در سمت جدید نیز منشا خیر و برکت برای جامعه و کارکنان پلیس راهور باشند.

سرهنگ محمد مرادی نیز در این مراسم با تقدیر از  همکاری حداکثری فرمانده انتظامی استان در مدت مسئولیت خود در پلیس راه و راهور استان، گزارشی از مهمترین فعالیتهای انجام شده در حوزه فناوری کنترل ترافیکی و مدیریت جهت در روان سازی آمد و شد در سطح استان کرمانشاه را ارائه داد و برای سرهنگ شیری آرزوی موفقیت و پیشرفت در سمت جدید کرد.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.