رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان از اغاز ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد استان از اول خرداداه خبر داد.

زمان ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،شیرزاد زرگوشی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد استان بر اساس دستورالعمل اجرایی و مقطع تحصیلی زمان بندی شده است.

وی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان در مقطع ابتدایی از فردا اول خردادماه آغاز و به مدت 15روز ادامه می یابد اظهار کرد: همچنین ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه هفتم مدارس شاهد از اول تیر لغایت 14 تیر و در پایه دهم از هفتم تیر لغایت 20 تیر ماه انجام می شود.

زرگوشی از خانواده ها خواست برای ثبت‌نام دانش آموزانشان در مدارس شاهد به نشانی اینترنتی saja.medu.ir مراجعه و اقدام به ورود اطلاعات مورد نیاز کنند.

وی با اشاره به محدود بودن تعداد مدارس شاهد استان افزود: اکنون 11مدرسه شاهد در شهرستان های ایلام، ایوان و دهلران وجود دارد که ظرفیت پذیرش این مدارس محدود و حدود 750 دانش آموز بوده که ورود به این مدارس منوط به داشتن سهمیه است.


انتهای پیام/ ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.