استاندار هرمزگان با صدور پیامی از حضور حماسی مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، در متن این پیام آمده است :انتخابات 29 اردیبهشت 96 برگ زرین دیگری در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی رقم زد که بی‌شک موجبات رشد و بالندگی بیش‌از پیش جمهوری اسلامی ایران را فراهم خواهد کرد.  
 
مردم شریف، مؤمن، دلیر و انقلابی استان هرمزگان همگام با دیگر هم‌وطنان در سراسر کشور سهم بزرگی در این حماسه به‌یادماندنی داشتند و مشارکتی مثال‌زدنی را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی رقم زدند.  
 
انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است که حضور باشکوه و کم‌نظیر ملت ایران در انتخابات 29 اردیبهشت استحکام بیشتری به‌نظام جمهوری اسلامی بخشید.  
 
حضور آگاهانه و هوشمندانه ملت ایران بار دیگر ثابت کرد که این ملت پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است و پیشرفت ایران اسلامی در سایه این مشارکت حماسی محقق می شود .
 انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.