رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اخلاق انتخاباتی باید پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات حفظ شود.

لزوم حفظ اخلاق انتخاباتی پس از اعلام نتایجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ناصری‌نژاد، رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی انتخابات را یک رقابت سالم و برادرانه دانست و تاکید کرد: همه باید از قانون جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه پیروی کنند و به آن پای‌بند باشند.

وی بیان داشت: هیچ کس در کشور مشکل و دشمنی جدی با گروه یا شخص خاصی ندارد و قانون برای همه مردم یکسان است و مردم و کاندیداها نیز باید بر این اساس تابع قوانین باشند.

ناصری نژاد خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری رقابتی سالم است که قطعا در آن یک نفر برنده می‌شود و کسی که پیروز انتخابات می‌شود باید آرامش کشور را حفظ کند و کسی که در انتخابات پیروز نمی‌شود نیز باید قانون و مقررات را قبول کند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: همه باید به قوانین جمهوری اسلامی گردن بنهیم و مطمئن باشیم که از همه آرا مردم حفاظت می‌شود و اینکه حق و رای کسی در انتخابات جمهوری اسلامی ایران خورده شود وجود ندارد و قطعا قانون در همه مراحل انتخابات رعایت می شود.

وی تصریح کرد: از همه آرا مردم در نظام جمهوری حفظ امانت می شود و مردم اطمینان داشته باشند که قوانین به طور کامل در نظام جمهوری اسلامی رعایت می شود و هیچ مشکلی در بحث اینکه رای فردی جا به جا شود یا حق کسی در انتخابات خورده شود، وجود ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ناصری‌نژاد اظهار داشت: در پاسخ به این سوال که اگر کسی به نتایج نهایی انتخابات اعتراض داشت از چه راهی می تواند این مساله را دنبال کند؟ اظهار داشت: در قانون اساسی تمام موارد دیده شده است و اگر کسی به نتایج انتخابات اعتراضی داشت باید از راه‌های قانونی اعتراض خود را عنوان کند و اگر اعتراض مقبول شود، قطعا مساله توسط برگزارکنندگان انتخابات بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.