تبریز؛

شور انتخاباتی در آذربایجان شرقی

با نزدیک شدن به زمان پایان رای گیری ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای آذربایجان شرقی افزایش یافته است.

شور انتخاباتی در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛گروههای مختلف مردم در شهرها  و روستاهای استان در زمانی باقی مانده به اتمام انتخابات ، خود را به شعب اخذ رای میرسانند تا در حماسه حضور و جشن ملی ایرانیان سهیم باشند.
مردم غیور و انقلابی این خطه از میهن اسلامی امروز بار دیگر با حضور خود در عرصه سیاسی انتخابات ، عشق و وفاداری خود را به آرمانهای والای نظام به اثبات رساندند.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی هم گفت: پیش بینی های لازم صورت گرفته تا در صورت ازدحام جمعیت در برخی شعب ثابت، از صندوق های سیار برای رای گیری استفاده شود.
سعید شبستری خیابانی افزود: این موضوع به درخواست هیات اجرایی و هیات نظارت شعبات بستگی دارد و ستاد آمادگی لازم برای اعزام صندوق های سیار را دارد.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در استان، 3‌میلیون و 145هزار برگه رأی و برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس، 421هزار برگ رأی تهیه و توزیع شده است گفت: در برخی از شهرستانها نیز با توجه به درخواست مجدد ، برگه تعرفه مورد نیاز ارسال شده است.
به گفته شبستری ، انتخابات امروز در 6 شهر میانه ، مراغه، بناب، مرند، اهر و سهند به صورت الکترونیکی برگزار می شود و تاکنون مشکلی در عملکرد دستگاه های الکترونیک اخذ رای گزارش نشده است .
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.