مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بروز گرد و خاک در سطح استان خبر داد و گفت: خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود.

خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نادر شفیع خدایی اظهار داشت: مطابق روزهای گذشته پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا نیز در ساعاتی از روز به سرعت وزش باد افزوده شود.

وی اضافه کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده افزایش سرعت وزش باد با جهت شمال غربی از روز یکشنبه هفته پیش رو است و پیش‌بینی می‌شود خلیج فارس از غروب روز یکشنبه و طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مواج و متلاطم باشد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین به سبب وزش باد، وقوع پدیده گرد و خاک در برخی نقاط طی این مدت دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی خواهد بود و در ساعاتی از روز وزش باد و در صبحگاه در برخی نقاط وقوع پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

شفیع خدایی افزود: جهت باد نیز متغیر غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و طی ساعاتی از روز تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعات بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی گفت: فردا زمان مد اول دریا ساعت پنج و دو دقیقه بامداد، جزر اول ساعت هفت و ۴۲ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۴ و دو دقیقه و جزر دوم در ساعت ۲۲ و ۱۲ دقیقه خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.