امام جمعه جیرفت با مؤثر بودن تک تک آرای ملت در انتخابات برای سرنوشت کشور، همه را برای شرکت در این رویداد سیاسی دعوت کرد.

یک رأی، مؤثر در سرنوشت کشور به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  حجت الاسلام رضا کرمی پور امروز در حاشیه ی أخذ رأی در حوزه ی علمیه ی امام صادق (ع) جیرفت با بیان اهمیت انتخابات از دیدگاه امام راحل (ره) گفت: تک تک آرای ملت در انتخابات برای سرنوشت کشور مؤثر است و همه ما باید در این رویداد سیاسی شرکت کنیم.

 وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات در قالب شرع انجام می شود، گفت: برگزاری انتخابات  به طور میانگین سالی یک بار در این کشور، نشان دهنده ی مشروعیت نظام است و شرکت در  این انتخابات، نویدبخش فرارسیدن برگی دیگر از دفتر پرافتخار حضور هوشمندانه زنان و مردان متعهد ایران اسلامی است.

امام جمعه جیرفت، انتخابات را واجب شرعی و عقلی دانست و با اشاره به اینکه مشارکت در ساعات اولیه انتخابات از ثواب بیشتری برخوردار است، از مردم خواست تا در ساعات باقی مانده با حضور حداکثری خود در این امر مهم مشارکت فعالی داشته باشند.

حجت الاسلام کرمی پور با اشاره به شرایط حساس جهانی و ترفندهای دشمنان اسلام و تلاششان برای شکستن انسجام و همبستگی ملی مردم مسلمان ایران، بر ضرورت حفظ وحدت ملی و یکپارچگی آحاد مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور در این دوره از انتخابات تأکید کرد.

 انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار