شیراز؛

روند برگزاری انتخابات مطلوب است

رئیس ستاد انتخابات فارس از روند برگزاری مطلوب انتخابات در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی پژوهش جهرمی رئیس ستاد انتخابات فارس و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان را مطلوب توصیف کرد و گفت: در روند اخذ آرای مراجعان نیز هیچ مشکلی نداریم.

 پژوهش با بیان اینکه هم اکنون امنیت کامل بر فضای انتخابات در استان حاکم است، افزود: در روند اخذ آرای مراجعان نیز هیچ مشکلی نداریم و فقط در ابتدای آغاز رای گیری در 10 شهر استان که انتخابات شوراها به شکل تمام مکانیزه برگزار در حال برگزاری با یک کُندی پیشرفت کار مواجه بودیم که این مشکل نیز رفع شده و رای گیری به شکل طبیعی در جریان است.

وی حضور و مشارکت مردم در 29 شهرستان و 84 بخش این استان را غیر قابل وصف و چشمگیر دانست و ادامه داد: تقاضای ما از مردم این است که در همین ساعت های اولیه برای دادن رای به شعب مراجعه کنند تا در ساعت های پایانی با مشکل ازدحام جمعیت مواجه نشوند.

پژوهش مدت زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را 10 ساعت و انتخابات شوراها را هشت ساعت دانست و بیان کرد: اما با توجه به همزمانی این 2 انتخابات، انتخابات شوراها نیز تابع انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

او گفت: البته این زمان قابل تمدید است و وزیر کشور در صورت نیاز می تواند زمان برگزاری انتخابات را افزایش دهد.

پژوهش، انجام هرگونه تبلیغات در زمان برگزاری انتخابات را ممنوع دانست و تصریح کرد: در زمان اخذ رای نباید هیچگونه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی در محل شعب و اطراف در ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.