شیراز؛

شناسایی 3 فرماندار متخلف در فارس

رئیس‌کل دادگستری فارس از شناسایی ۳ فرماندار متخلف در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ القاصی مهر رئیس‌کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه ۳ فرماندار متخلف در تبلیغات انتخاباتی شناسایی شدند، افزود: از مجموع 89 نفر متخلف که در امر انتخابات فعالیت غیرقانونی داشته‌اند، 11 نفر آنان مدیران برخی از دستگاه‌های اجرایی که 3 نفر از آنان فرماندار شهرستان بودند و پرونده تخلفات انتخاباتی برای آنان ثبت  و در حال پیگیری است.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس در توصیه به هواداران  نامزدهای انتخاباتی اعلام کرد: از آنجایی که در این انتخابات برای ریاست جمهوری و شورای شهر تعداد مشخصی را نیاز دارد مردم باید به نتیجه انتخابات احترام بگذارند و اجازه ندهند نشاط انتخاباتی به تلخی تبدیل شود.

القاصی مهر عنوان کرد: مسئولان قضایی استان در دادگستری‌های استان حضور دارند و در صورت وقوع تخلفات انتخاباتی موضوع را رسیدگی می کنند.

القاصی تعرض به ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری را در شیراز تایید کرد و گفت: در این درگیری حضور به موقع نیروی انتظامی استان مانع از درگیری بین هواداران شد.

 رئیس کل دادگستری استان فارس خبرداد: 51 فقره پرونده انتخاباتی در فارس تشکیل شده که 89 نفر دستگیر و تفهیم اتهام شده و پرونده آنان در حال رسیدگی است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.