شهردار اصفهان گفت: این حضور مردم در انتخابات، حاکمیت کشور را واکسینه می‌کند و پادزهری برای همه دشمنان خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی نژاد صبح امروز در حاشیه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات در عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بسیار تأثیرگذار است و نگاه‌های ناپاک را از اصل انقلاب پاک می‌کند.

وی در ادامه افزود: این حضور، حاکمیت کشور را واکسینه می‌کند و پادزهری برای همه اعمال دشمنان خواهد بود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: مقبولیت، مهم‌ترین مسأله برای هر نظام سیاسی است و برگزاری انتخابات پرشور، سدی مقابل بداندیشی شرق و غرب خواهد بود.

جمالی نژاد در رابطه با انتخابات شورا نیز اذعان کرد: انتخابات شورا از اهمیت خاصی برخوردار است؛ زیرا شوراها ساختاری هستند که می‌توانند سیاست‌های عدم تمرکز را کلید بزنند؛ انجام کارهای مردم به مردم، تسهیل امور، رفع تبعیض، بهبود نظارت و همچنین تسهیل همکاری با دولت و سایر دستگاه‌ها را بهبود ببخشند.

وی با اشاره به افزایش تعداد نامزدهای شورای شهر و کاهش تعداد صندلی‌های این شورا در این دوره بیان داشت: سبد سلیقه‌های مختلف مردم در این انتخابات تأمین‌شده و مردم می‌توانند با دست بازتری نامزد اصلح خود را انتخاب کنند.

شهردار اصفهان همچنین افزود: اگر تعداد اعضای شورا بیشتر باشد؛ تضارب آرا بیشتر خواهد بود و سلیقه‌های بیشتری در تصمیم‌گیری تأمین می‌شود و ازاین‌رو من مخالف کاهش تعداد اعضا بودم.

جمالی نژاد در خاتمه تأکید کرد: حضور افراد متخصص در امور شهری در شورای شهر به‌طورقطع در ایجاد توسعه پایدار در شهرها و رفع مشکلاتی ازجمله محیط‌زیست کمک خواهد کرد.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.