دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کرمانشاه گفت: تمامی شکایات نامزدها بررسی شده و ما با مستندات و دلایل کافی آن‌ها را رد و یا تأیید صلاحیت کردیم.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛داریوش رستم آبادی در جلسه توجیهی ناظران و بازرسان انتخابات در استان کرمانشاه   گفت: انتظاری که مردم از شما دارند این است که آنچه را که قانون است انجام دهید و شرح وظایف خود را دقیق مطالعه کنید تا در انجام وظیفه‌ای که به شما واگذار شده است دچار خطا و اشتباه نشوید.

وی با بیان اینکه در روز انتخابات طرفداران کاندیداهای شوراهای شهر و روستا ممکن است تخلفاتی را داشته باشند، افزود: درصورتی که کاندیداهایی اقدام به انجام تخلف کنند و وارد شورا شوند، قطعا چنین شورایی زیبنده مردم شهر کرمانشاه نیست. 

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کرمانشاه ادامه داد: مطمئنا اگر شما وظایف خود را به درستی انجام دهید، تخلفات به شدت کاهش خواهد یافت. 

وی تاکید کرد: طوری به وظایف خود قانونی عمل کنید که حتی اگر کسی هم به فکر تخلف باشد این فکر از سرش بیرون برود. 

رستم آبادی با اشاره به اینکه عده‌ای می‌خواستند در استان جوی را بوجود آورند، اما ناموفق شدند، تصریح داشت: تعداد کل کاندیداهای اهل حق در استان ۱۱۴ نفر بود که تن‌ها ۵ یا ۶ نفر از آنان رد صلاحیت شدند.

وی با بیان اینکه تعداد هم استانی‌های اهل تسنن که برای شوراهای شهر نام نویسی کرده بودند ۳۰۳ نفر بوده است، خاطرنشان ساخت: از این تعداد ۲۷ مورد رد صلاحیت شدند. در خود شهر کرمانشاه نیز از ۱۸ نفر اهل تسنن که ثبت نام کرده بودند تن‌ها یک نفر رد صلاحیت شد. 

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کرمانشاه عملکرد این هئیت را در استان کرمانشاه بسیار خوب توصیف کرد و عنوان داشت: کاندیداهایی که رد صلاحیت شده بودند و نسبت به این مسئله شکایت داشتند را در جلسه بررسی شکایت که با حضور نماینده اداره اطلاعات و دادستان استان برگزار می‌شد دعوت میکردیم و مستندات و دلائل رد صلاحیت به وی ابلاغ می‌شد.

وی در پایان با تاکید بر این مطلب که هیچکس را بدون مستندات رد صلاحیت نکردیم، یادآورشد: این افراد اگر به هر مرجع قانونی که بخواهند شکایت کنند قطعا محکوم خواهند بود، زیرا ما با مستندات و دلایل کافی آن‌ها را رد صلاحیت کردیم.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.