مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان انتخابات را نقطه عطفی در اقتدار و عزت ملی ایرانیان دانست.

 انتخابات نقطه عطفی در اقتدار و عزت ملی ایرانیان است به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: حضور در انتخابات یکی از نمونه های عینی مشارکت اجتماعی مردم در جهت انتخاب سرنوشت آنهاست.

وی حرکت در مسیر اعتدال و عقلانیت را یک فرهنگ دانست و افزود: انتخابات نقطه عطفی در اقتدار و عزت ملی ایرانیان است که با حضور خود پایبندی خود را به امام، رهبری و ارمانهای انقلاب به اثبات رسانده اند.

وی اظهار کرد: کشور در موقعیت حساسی قرار دارد و اکنون که جریان اعتدال بر کشور حاکم است، باید این مسیر ادامه یابد. 

وی گفت: تعامل منطقی با دنیا و فعال کردن دیپلماسی خارجی فعال در دفاع از اقتدار ملی از مهمترین اهداف جریان اعتدال و تدبیر در کشور بوده است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: دفاع از هویت ملی در برجام از افتخارات نظام است که بواسطه دیپلماسی فعال و منطق گرا و حمایت های رهبری نظام محقق شده است.

وی با اشاره به تحقق دولت فرهنگی از سوی جریان تدبیر و امید خاطرنشان کرد: دیپلماسی فرهنگی و معرفی فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی از خدمات این دولت بوده و باید ادامه یابد.

اسحاقی نگاه دولتمردان به فرهنگ و هنر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پویایی، نشاط و فعال بودن هنرمندان در تمامی حوزه های هنری و فرهنگی خود گواه این مطلب است.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار