تعصبات و طرفداری را نباید وارد محیط کار انتخابات کرد چرا که مجریان قانون امانت‌دار مردم هستند.

مجریان امانت‌دار مردم هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حسین صادقی فرماندار منوجان گفت : مجموعه انتخابات نقش مهمی را بر عهده نمایندگان فرماندار قرار داده است که باید این نقش به‌نحو مطلوب انجام شود.

وی افزود: تعصبات و طرفداری را نباید وارد محیط کار کرد چرا که شما مجریان قانون و امانت‌دار مردم هستید و باید بدون حاشیه به اصل موضوع که انتخابات است، بپردازید.

وی بیان کرد: سعی بر این شده که اعضای شعب از همان روستاها یا محلات به‌کار گرفته شود اما در این بین ممکن است چند نفری به‌خاطر تکمیل شدن ظرفیت، راهشان دور باشد که می‌طلبد برای حضور به‌موقع در شعب برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

صادقی خاطرنشان کرد: نمایندگان فرماندار باید سر وقت در محل حضور داشته باشند چراکه بدون حضور نماینده فرماندار آن شعب نمی‌تواند کار رأی‌گیری را آغاز کند.

وی تصریح کرد: برای نخستین‌بار است که باید تعرفه‌های مصرف نشده نیز همچون تعرفه‌های مصرف شده پانچ و داخل صندوق ریخته شود که در این راستا باید هم نمایندگان و هم ناظران توجه کافی را داشته باشند.

فرماندار منوجان با بیان اینکه آرا و تعرفه‌های صندوق‌های ریاست جمهوری با شوراهای اسلامی متفاوت است، بیان کرد: قبل از ارسال نتیجه آرای هر صندوق که به صورت آنلاین به کشور ارسال می‌شود باید نماینده فرماندار این اطلاعات را چک کرده و سپس ارسال شود چراکه در صورت کوچک‌ترین اشتباه مشکلات فراوانی به‌وجود می‌آید.
انتهای پیام/ح

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.