مدیر اجرای طرح احیای میدان امام علی(ع) گفت: پروژه مجتمع کمرزرین تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته و مجموعه پارکینگ های آن تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بابک کاویان  اظهار کرد: پروژه کمرزرین در طرح احیای فاز سوم میدان امام علی(ع) تعریف شده و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد:‌این مجموعه شامل چهار طبقه است که دو طبقه آن پارکینگی به وسعت ۱۸ هزار متر مربع که گنجایش ۵۵۰ دستگاه خودرو را خواهد داشت و مابقی به صورت ۳۵۰ واحد تجاری تعریف شده است.

مدیر اجرای طرح احیای میدان امام علی(ع) عنوان کرد: کل پروژه پارکینگ و تجاری مجتمع کمرزرین، ۳۴ هزار متر مربع است که در ضلع شمالی میدان جلوخان واقع شده است.

وی افزود: شهرداری اصفهان به جهت جبران کمبود پارکینگ های میدان امام علی(ع) و رفاه حال شهروندان تصمیم به ساخت این پروژه بزرگ گرفت.

کاویان یادآورشد: عملیات اجرایی پارکینگ و تجاری کمرزرین از اواخر سال ۹۴ آغاز شد و کارگران در ۲ شیفت کاری مشغول به کار هستند.

وی خاطر نشان کرد: بی شک با ساخته شدن این پروژه مشکل کمبود پارکینگ های میدان امام علی(ع) حل می شود و شهروندان به آسانی می توانند از میدان امام علی(ع) استفاده کنند؛ در همین راستا امیدواریم بخش پارکینگ این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.