۲۰۵ بازرس و ۱۴ سربازرس در شعبات اخذ رای شهرستان بيرجند فعاليت خواهند داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ مهندس علی ناصری رئيس ستاد انتخابات شهرستان بيرجند در جلسه توجيهی و هماهنگی بازرسان انتخابات انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوری و پنجمين دوره شوراهای اسلامي شهر و روستا گفت : در اين انتخابات ۱۴ نفر به عنوان سربازرس به شعب اخذ رای مراجعه خواهند نمود و ۲۰۵ نفر نيز به عنوان بازرس مستقر در هر يك از شعبه ها فعاليت خواهند كرد . 
وی با اشاره به انتخاب ۶ نفر بعنوان اعضای اصلي هيئت بازرسی انتخابات بیرجند افزود : وفاق و همدلی بايد در بين تمامی عوامل انتخابات حاکم باشد و بازرسين نيز تعامل خوبی با عوامل اجرايی داشته و با دقت نظر و عمل بر اساس قانون اين مسئوليت را به خوبی به انجام برسانند.
مهندس علی ناصری با اشاره به نقش اساسی مردم در انتخاب مسئولين اجرايي کشور، گفت : مردم روز ۲۹ ارديبهشت ماه با حضور گسترده خود پاي صندوق هاي راي، حماسه درخشان ديگري رقم خواهند زد و موجبات نااميدي بدخواهان داخلي و خارجي نظام را فراهم می کنند . 
رئيس ستاد انتخابات شهرستان بيرجند با تاکید بر سلامت انتخابات افزود : مقام معظم رهبري بارها تاکيد فرموده اند كه مجموعه فعاليت هاي انتخابات بايد بعنوان حق الناس تلقي شود و اين حقي است كه مردم بر ما بعنوان مجريان، ناظران و بازرسان و همه دست اندركاران انتخابات دارند .
در اين جلسه قوانين انتخابات و وظايف قانونی بازرسی و سر بازرسين و نكاتی پيرامون برگزاری سالم انتخابات، برای بازرسان تشريح شد و بازرسان ضمن مرور قوانين مربوط به انتخابات با وظايف خود در شعبات اخذ رأی آشنا شدند و به سوالات آنان نيز پاسخ های لازم ارائه شد.
انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.