رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی گفت: بیست و نهم اردیبهشت ماه 16 هزار رأی اولی پای صندوق رأی خواهند رفت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛بااطمینان،رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی  گفت: امسال نزدیک به ۱۶ هزار رأی اولی در خراسان جنوبی در بیست و نهم اردیبهشت ماه در انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات،  مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور است،افزود: بدون تردید انتخابات از عوامل استوار کننده پایه‌های نظام است.

رئیس سازمان دانش‌ آموزی خراسان جنوبی گفت: دانش‌آموزان رأی اولی با مشارکت حداکثری در انتخابات می‌توانند سرنوشت کشور را با دستان خود رقم بزنند و پیش‌بینی می‌شود امسال در روز بیست و نهم اردیبهشت ماه نزدیک به 16 هزار رأی اولی در خراسان جنوبی رأی دهند.

بااطمینان با بیان اینکه هر چه انتخابات باشکوه تر برگزار شود عزت و اقتدار ملی کشور بیشتر می‌شود، افزود: در این عرصه دانش‌آموزان رأی اولی هم نقش زیادی دارند زیرا که با حضور  آن ها در انتخابات مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر تأیید می‌شود.

وی از همه رأی اولی‌ها برای حضور در انتخابات دعوت کرد و افزود: مردم و رأی اولی‌ها با حضور حداکثری می‌توانند با بصیرت و آگاهی کامل اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.