رقابت های کشتی فرنگی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی؛

زیدوند،گرمسیری،فلاح و قوره جیلی در رده بندی/یک گام تا مدال برنز

چهار كشتی گیر كشورمان به دیدار رده بندی مسابقات چهار وزن دوم کشتی فرنگی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات روز دوم و پایانی رقابت های كشتی فرنگی چهارمین دوره بازی های همبستگی كشورهای اسلامی از صبح امروز با برگزاری مسابقات اوزان 66، 75، 85 و 130 کیلو گرم در شهر باكو پایتخت كشور آذربایجان در حال برگزاری است و در پایان دیدارهای مقدماتی چهار نماینده كشورمان به دیدار رده بندی راه یافتند.
 
بر این اساس و در وزن 66 كیلوگرم مهدی زیدوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل کامران ممدوف قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال برنز اروپا، از آذربایجان رفت و با نتیجه 6 بر صفر مغلوب این كشتی گیر شد. اما با توجه به حضور این كشتی گیر در دیدار فینال، زیدوند به دیدار رده بندی رفت تا عصر امروز برای كسب مدال برنز با میرزابك رحمت اف از ازبكستان كشتی می گیرد. (ژانات كایلیبایف از قرقیزستان و كامران ممدوف از آذربایجان در دیدار فینال این وزن حضور دارند.)
 
در وزن 75 کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست استراحت در دور بعد با نتیجه 6 بر یك مغلوب الوین مورسالیف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی های اروپایی از آذربایجان شد. گرمسیری با توجه به حضور این كشتی گیر آذربایجانی در دیدار فینال به دیدار رده بندی راه یافت. حریف وی در این دیدار كایراتبك توگولبایف از قرقیزستان است. (شرمت پرمانوف از تركمنستان و الوین مورسالیف از آذربایجان راهی دیدار نهایی این وزن شدند.)
 
در وزن 85 کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست با نتیجه 2 بر یك مغلوب اسلام عباس اف قهرمان جوانان جهان از آذربایجان شد و با توجه به حضور این كشتی گیر در دیدار فینال، وی نیز به دیدار رده بندی راه یافت و عصر امروز برای كسب مدال برنز به مصاف آزات بیشبكوف از قرقیزستان می رود. (اسلام عباس اف از آذربایجان و علی چنگیز از تركیه فینالیست های این وزن هستند)
 
در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر حامیه حسن از لبنان را شكست داد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل عثمان ایلدریم قهرمان زیر 23 سال اروپا از ترکیه با نتیجه 4 بر یك شكست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار به مصاف حمزه یوسف اودتالا از اردن می رود. (در این وزن عثمان ایلدریم از تركیه و مومینجان عبداله یف از ازبكستان فینالیست شدند)
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار