رئیس هیأت والیبال استان اردبیل گفت: برای اولین‌بار در تاریخ والیبال استان، کیاوش حیدری از بازیکنان والیبالیست جوان اردبیلی به اردوی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران دعوت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، با اشاره به جهش بزرگ والیبال استان برای رسیدن به موفقیت در عرصه ورزش قهرمانی، اظهار داشت: تمامی کارشناسان نیز بر این عقیده هستند که والیبال استان اردبیل از لحاظ فنی و کیفی روز به روز بهتر از گذشته شده و به زودی در سطح ملی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی افزود: با وجود اینکه از سطح ایده‌آل و چشم‌انداز ترسیم شده فاصله داریم ولی تمامی تلاش عوامل و زحمت‌کشان هیأت والیبال استان اعتلای بیشتر این رشته ورزشی خواهد بود و چه‌بسا بتوانیم در آینده‌ای نه چندان دور والیبال را تبدیل به رشته ورزشی اول استان کنیم.

رئیس هیأت والیبال استان اردبیل با اشاره به ظرفیت و استعدادهای زیادی که در بین جوانان و نوجوانان والیبالیست استان وجود دارد، افزود: با توجه ویژه به سنین پایه و انجام استعدادیابی در مراحل مختلف، در حال ایجاد تحول در این رشته ورزشی و معرفی نفرات شاخص برای حضور در تیم‌های مطرح کشوری و ملی هستیم.

فلاحی از دعوت شدن یکی از والیبالیست‌های جوان اردبیلی به اردوی تیم ملی زیر 23 سال ایران خبر داد و گفت: با صلاحدید سرمربی تیم ملی والیبال امیدهای ایران، کیاوش حیدری از ورزشکاران بااخلاق و بااستعداد اردبیلی برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی امیدهای ایران دعوت شد.

وی تصریح کرد: تمرینات والیبالیست‌های امید ایران با حضور 16 بازیکن منتخب ملی‌پوش از اول خردادماه پیگیری می‌شود تا بازیکنان با آمادگی بیشتری خود را برای شرکت در مسابقات جهانی مصر آماده کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.