رئیس هیأت والیبال استان اردبیل گفت: متأسفانه در فدراسیون‌های ورزشی برگزاری اردوهای خارج از کشور با هزینه‌های کلان تبدیل به یک عادت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، در جلسه شورای قشر سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل که در مکان سالن کنفرانس مجموعه ورزشی حسین رضازاده برگزار شد، اظهار داشت: به علت عدم وجود بنگاه‌های اقتصادی قوی در استان، اکثریت هیأت‌های ورزشی از کمبود بودجه و اعتبارات کافی رنج می‌برند.

وی با اشاره به برگزاری مطلوب مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل و سربلندشدن استان در این آزمون بزرگ، افزود: به نمایندگی از خانواده بزرگ والیبال، نهایت قدردانی خود را از مدیر اداره‌کل ورزش و جوانان و عوامل زحمت‌کش ورزشی استان اعلام می‌نماییم.

رئیس هیأت والیبال استان اردبیل تصریح کرد: برای پیشبرد بهتر کارها، اداره‌کل ورزش و هیأت‌های تابعه از نیروهای انسانی سالم و دارای انگیزه که از توان کافی در مدیریت برخوردار هستند استفاده کنند تا با تربیت مدیرانی که از روحیه خودباوری مناسبی برخوردار هستند به خروجی و نتایج درخشانی در مدیریت زیرمجموعه‌های خود دست یابیم.

فلاحی توضیح داد: متأسفانه در فدراسیون‌های ورزشی برگزاری اردوهای خارج از کشور با هزینه‌های کلان تبدیل به یک عادت شده است، در حالی که استان‌هایی مثل اردبیل از توانایی میزبانی مطلوب از اردوهای مختلف ورزشی برخوردار هستند.

وی با اشاره به مزیت استان اردبیل از لحاظ جغرافیایی، افزود: به دلیل هم‌مرزبودن استان اردبیل با کشور جمهوری آذربایجان از فرصت موجود می‌توان برای برنامه‌ریزی‌های مشترک ورزشی استفاده کرد.

رئیس هیأت والیبال استان اردبیل خاطرنشان کرد: به دلیل تجهیز و نوسازی سالن‌های ورزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اردبیل، تقاضامندیم زمینه استفاده مناسب هیأت‌های ورزشی از این اماکن ورزشی نیز فراهم شود تا علاوه بر حل شدن مشکل زمین و مکان تمرینی هیأت‌های ورزشی، به سمت و سوی پیشرفت و تعالی ورزش قهرمانی در استان حرکت کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.