رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: باید اقدامات جدی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها فراهم شود تا فرصت استفاده از آن ها تبدیل به تهدید نشود.

فرصت استفاده از تماشاگران را به تهدید تبدیل نکنیم/ پرسپولیس مشکلی برای جذب بازیکن خارجی نداردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی تاج در گفت و گو با رادیو ورزش درباره محرومیت هواداران پرسپولیس در دیدار برابر لخویا قطر بیان کرد: امنیت ورزشگاه ها اهمیت زیادی دارد. برای ما حضور تماشاگران یک فرصت است. این که تماشاگران ورزشگاه ها را پر می کنند یک فرصت است و سهم آن ها در آقایی تیم ملی در آسیا در تمام رده ها و صعود سه تیم ما به مرحله بعدی لیگ قهرمانان زیاد بوده است. با این وجود نباید فرصت را تبدیل به تهدید کنیم.

وی افزود: از محرومیت تماشاگران احساس خطر کرده و حتی بیانیه دادم. به تمام باشگاه ها نامه زدم چراکه در کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد. تنبیهات خطاها بیشتر است و باید دست به دست هم بدهیم تا جلوی این اقدامات گرفته شود. متاسفانه تاکنون کار جدی انجام نشده و باید به مردم آموزش بدهیم که این مسائل خطرناک است. باید ورزشگاه ها را مجهز کنیم تا تماشاگران از «گیت» رد بشوند و مشخص شود چه وسایلی در اختیار دارند.

تاج با اشاره به حق اعتراض پرسپولیس به حکم AFC بیان کرد: در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده که حق اعتراض داریم و برهمین اساس به باشگاه پرسولیس نامه زده ایم. AFC درگذشته هم به پرسپولیس هشدار داده بود. نگرانم این محرومیت را جدی نگیریم و توفیقاتمان زیر سئوال برود. با ادامه این روند حتی امکان دارد تیم ملی هم دچار مشکل شود.

وی درباره اظهارات عبدالرحمان شاه حسینی مبنی براینکه فدراسیون فوتبال نمی تواند باشگاه ها را به دلیل بدهی های خارجی از نقل و انتقالات محروم کند، گفت: به نظرم شاه حسینی اطلاعات کافی از فضای مصوبات فدراسیون ندارد. قانون در اختیار هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است. فیفا و AFC می توانند محدودیت بگذارند اما اداره کننده فوتبال یک کشور این اختیار را ندارد؟ قطعا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کاری نمی کند که نتواند جواب بدهد.

تاج ادامه داد: صرف داشتن پرونده در فیفا یک باشگاه را از جذب بازیکن و مربی خارجی جدید محروم نمی کند. باشگاه هایی که حکم قطعی برای آن ها صادر شده از خرید بازیکن خارجی جدید محروم هستند. فدراسیون فوتبال خانه مدیران باشگاه هاست و آن ها می توانند به فدراسیون آمده و در این رابطه مذاکره کنند و حتی به مسائل اعتراض کنند. این امر بهتر از این است که بعضی ها بدون اطلاعات صحبت هایی را مطرح کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام باشگاه ها در فیفا پرونده دارند، اظهار داشت: مگر می شود باشگاهی پرونده نداشته باشد! هرکسی می تواند به فیفا برود و به ناحق و حق پرونده درست کند. بیشترین پرونده متوجه باشگاه پرسپولیس است اما هیچکدام از این پرونده ها به دوره مدیریت فعلی باشگاه ارتباطی ندارد. باید تلاش کنیم که به تعداد این پرونده ها اضافه نشود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس مجموعه ای از وکلای بسیار خوب و کاربلد را در اختیار دارد و آن ها در حال ارزیابی پرونده ها هستند. برای برخی پرونده ها حکم نهایی و قطعی صادر شده است. با این حال اگر باشگاه برای نحوه پرداخت بدهی ها با طلبکاران به توافق برسد و به ما اعلام کند که در چند قسط این بدهی ها را پرداخت می کند، مشکلی نیست و محرومیت شامل حال پرسپولیس نمی شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تاج کبیر اسیا
۰۱:۳۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
تاج کبیر اسیا با حضور منشا پیکان رو 4 تایی کرده!پس لنگی ها جیک نزنند!!!!!!یک دقیقه دو گل!!!!قانون متا فیزیک!!!!!!!!خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
کیسه ها نظر نمی دهند
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۶:۰۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
باورکنید فرهنگمون خیلی پایینه حالا حالاها درست نمیشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
منشا هتریک میکنه یا پا س میده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
کار از این حرفا گذشته اتیش میزنه کیسرو خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Canada
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
آقای تاج با نصب چند دوربین مدار بسته میتوان برای همیشه اراذل اوباش را از حداقل ورزشگاه آذادی ریشه کن کرد و حتی شرایط را برای حضور بانوان فراهم کرد
Iran (Islamic Republic of)
عامو
۱۴:۳۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
منشا وارد میشود (کابوس امشب کیسه ها ) خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
تاج کبیر اسیا
۱۳:۳۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
بله 80 درصد پرونده مربوط به لنگیا ولی استقلال و تراکتور محروم میشند!!!!!1بابا ..... که تو لیگ امسال سر به فلک گذاشت بی زحمت بزارید امسال لنگ رو پای خودش باشه ببینیم دسته اول رو نمیبینه!!!!!اون از لیگ که تماشاگران لنگ تمام فحاشی ناموسی رو به هواداران و بازیکنان تاج کبیر اسیا داشتند ولی محروم نشدند حالا خیال میکردند اسیا مثل ایرانه.در ضمن محروم هم نمیشدند فوقش 10 هزار لنگی میومد استادیوم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
پیشنهاد میکنم حدود 100 تا 200 نفر هوادار بین تماشاگران نشسته و کسانی را که لیزر میاندازند یا سنگ و ترقه پرتاب میکنند شناسائی و از ایشان فیلمبرداری کنند . ضمن اینکه با قرار دادن دوربین های مدار بسته این افراد شناسائی شوند.
در وهله اول بایستی کل جریمه های فیفا و afc را که شامل هر لیزر انداختن 5000 دلار معادل حدود 19 میلیون و ترقه شامل 50 هزار دلار معادل 190 میلیون تومان است را از جیبشان بپردازند. جنبه عمومی جرم هم به قوت خود باقی بماند. مطمئن باشید این جماعت (انگشت شمار ) با فرهنگ سازی درست بشو نیستند و باید حتما چوب تر بالای سرشان باشد.
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
تاج همیشه محرومیتهای لنگیها رو یا توکشوش قایم میکنه یا زیر سیبلی رد میکنه حرف خودش هم که تیمهای بدهکار به بازیکنان خارجی حق گرفتن بازیکن ندارن خورد بهمین راحتی *فئراسیون فوتبال نه لنگخونه*
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
جوک نگو متن خبرو بخون بجای اینکه بیای وقت مارو بگیری کیسه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.کیسه ها فریاد نمیزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
پرسپولیس وعشقه
آخرین اخبار