میزان طلب و دستمزد داوران لیگ برتری فوتبال مشخص شد.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داوران و کمک داوران فوتبال کشورمان طلب قضاوت 13 هفته پایانی لیگ برتر خود را دریافت نکرده اند، دستمزد هر داور در یک بازی 650 هزار تومان است که با کسر 65 هزار تومان بابت مالیات، به 585 هزار تومان کاهش می یابد.

هر کمک داور نیز به ازای هر بازی 430 هزار تومان دریافت می کند که با کسر 43 هزار تومان بابت مالیات به 387 هزار تومان می رسد، حال کافی است دریافتی نهایی داوران و کمک داوران ضرب در 13 هفته شود تا رقم طلب آنان مشخص شود.

در همین ارتباط  نوذر رودنیل در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مبلغ حق الزحمه داوران و کمک داوران بسیار پایین است، مهدی تاج قول داده بود دستمزد داوران افزایش یابد اما به نظر می رسد تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: تاخیر در پرداخت دستمزد داوران و کمک داوران موجب کاهش انگیزه آنان شده است و باید هر چه سریعتر در این مورد اقدام شود و علاوه بر پرداخت مطالبات معوقه داوران، میزان دستمزد آنان برای قضاوت در هر بازی نیز افزایش یابد.

کارشناس داوری ادامه داد: این نخستین بار است که فدراسیون فوتبال پرداخت مطالبات داوران را تا این حد به تاخیر می اندازد، باید دید فدراسیون با چه مشکلاتی مواجه است که طلب داوران را هنوز پرداخت نکرده است، با شناختی که از تاج دارم حتما دلایل قانع کننده ای برای این تاخیر وجود دارد.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار