فرماندار اردکان بر فضای آرام در شعبه اخذ رأی توسط نمایندگان فرماندار،تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  هادی مقیمی فرماندار اردکان در جلسه آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب ثبت‌نام و اخذ رأی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن تبیین اهمیت انتخابات گفت: لازمه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و آرام فراهم کردن مقدمات آن به بهترین شکل ممکن و تعیین اعضای شعب باتجربه و کاردان است.

 مقیمی افزود: نماینده فرماندار به‌عنوان بالاترین مقام حاضر در شعب اخذ رأی نقش اصلی را به عهده دارد و کلیه امور شعب باید با نماینده فرماندار هماهنگ شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان ضمن تأکید بر تسلط نماینده فرماندار بر قوانین و مقررات انتخابات، گفت: در انتخاب نمایندگان فرماندار نهایت دقت به‌عمل‌آمده و افراد باتجربه و مسلط به قوانین انتخابات، انتخاب شدند.

وی با اشاره به برقراری فضای آرام در شعبه اخذ رأی توسط نمایندگان فرماندار، تأکید کرد: تنها خبرنگاران رسمی دارای کارت حق پوشش اخبار داخل حوزه اخذ رأی دارند و خبرنگاران بدون کارت به‌هیچ‌عنوان حق ورود به شعبه و عکاسی با دوربین و تلفن همراه ندارند.

هادی مقیمی تأکید کرد: غیر از مسئولان انتخابات، هیچ‌کس بدون کارت و مجوز حق ورود به شعبه اخذ رأی ندارد و نمایندگان فرماندار موظف‌اند مراقبت‌های لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار