معاون سیاسی سپاه گفت: آمریکایی‌ها با استفاده از فرصت های انتخاباتی، برخی از اهداف سیاسی و دیپلماسی‌شان را علیه حریف پیش می‌برند و چنین هدفی را در ایران دنبال می‌کنند.

سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه دولت ترامپ طرح تعلیق تحریم‌های هسته‌ای ایران برای یک دوره 120 روزه دیگر تمدید کرده، عنوان داشت: این چیز جدیدی نیست و به نظر می‌رسد ترامپ در همان ریلی حرکت می‌کند که برخواسته از راه استکباری آمریکا است.

معاون سیاسی سپاه افزود: تیم همراه ترامپ در حال ارزیابی مسائل بوده؛ لذا در یک بازه زمانی مشخص به دنبال این هستند تا بتوانند با ارزیابی محیطی، تصمیماتشان را تنظیم کنند.

وی تصریح کرد: نتایج انتخابات در جمهوری اسلامی بر ارزیابی آمریکایی‌ها تاثیر خواهد داشت.

سردار سنایی راد در پاسخ به این سوال که آیا اقدامات ترامپ با انتخابات در ایران مرتبط است، گفت: آمدن ترامپ در آستانه انتخابات ایران به منطقه نشان می‌دهد که آنها حساسیت خاصی به انتخابات ایران دارند و برایشان مهم است که چه جریانی در ایران حاکم باشد.

وی افزود: قطعا آمریکایی‌ها امکان حمله نظامی و پیشبرد سیاست‌های ضد ایرانی‌شان را با شیوه‌های سخت ندارند و به شیوه‌های نیمه سخت امید بسته اند.

سردار سنایی راد تصریح کرد: آمریکایی‌ها با استفاده از فرصت های انتخاباتی، برخی از اهداف سیاسی و دیپلماسی‌شان را علیه حریف پیش می‌برند و چنین هدفی را در ایران دنبال می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: ما باید هوشیار باشیم که این آمادگی مسئولان و دست‌اندرکاران ذیربط را می‌طلبد. هوشیاری مقام معظم رهبری دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار