مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: در ایام خاص و در تقاطع‌های منتخب، با هدف ترویج فرهنگ اهدای گل، به شهروندان گل اهدا می‌شود.

اهدای شاخه گل در تقاطع‌های منتخب سطح شهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،احمد محبی گفت: با توجه به اجرای طرح ساماندهی گل‌فروشان سطح شهر از آبان ماه سال 94، تاکنون 44 نیروی گل‌فروش در 40 تقاطع مختلف از جمله تقاطع بلوار کلاهدوز و سلمان فارسی، تقاطع بلوار خیام و بلوار فردوسی، تقاطع خیابان خیام و بلوار ملک آباد مستقر شده‌اند.

وی در ادامه افزود: به جهت افزایش کیفیت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، گل‌فروش‌های تقاطع‌های سطح شهر پس از گذراندن کلاس های آموزشی، با لباس های متحدالشکل، کارت شناسایی و با تایید این سازمان در تقاطع های سطح شهر اقدام به فروش گل می‌کنند.

محبی با اشاره به اینکه قیمت شاخه‌های گل 5 تا 10 درصد ارزان‌تر از فروشگاه‌های گل در سطح شهر است عنوان کرد: گل‌فروشان به صورت روزانه شاخه های گل را از محل تولید خریداری و در سه کیفیت مختلف قیمت‌گذاری و پس از نصب برچسب مخصوص منقش به آرم شهرداری و قیمت اقدام به فروش می‌کنند.

مدیرعامل سازمان با تاکید بر نظارت مداوم این سازمان بر گل‌فروشان بیان کرد: علاوه بر نظارت پیمانکار بر گل‌فروشان سطح شهر این سازمان نیز با ایجاد گشت‌های مخصوص بر کار آنان نظارت می‌کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر عرضه گل با قیمت مناسب، در برخی مناسبت‌ها و ایام خاص مانند نیمه شعبان با هدف ترویج فرهنگ اهدای گل، این نیروها اقدام به اهدا شاخه گل در تقاطع‌های منتخب شهر می‌کنند.

انتهای پیام/ ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.