تعداد شعب اخذ رای شهری و روستایی پیش بینی شده برای دو انتخابات پیش رو به ترتیب ۳۸۲ و ۷۰۶ شعبه در استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ابراهیمی سخنگوی ستاد انتخابات خراسان شمالی افزود: نمایش احساسات و حضور مردم در انتخابات پیش رو موجب می شود تا مسئولان با پشتوانه محکم تری در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی تصمیمات خوب و مهمی را اتخاذ نمایند.

وی افزود : میزان مشارکت مردم خراسان شمالی در دوره های گذشته انتخابات بسیار بالا بوده و امیدواریم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه نیز شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

ابراهیمی گفت: حدود 647 هزار نفر در استان واجد شرایط رای دهی در انتخابات هستند و از این تعداد 20 هزار نفر رای اولی هستند.

وی با بیان اینکه زیر ساخت های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان فراهم شده است، خاطر نشان کرد : برگزاری انتخابات در سه شهرستان بجنورد، اسفراین و شیروان به صورت الکترونیکی خواهد بود و انتخابات در 292 شعب اخذ رای استان به صورت الکترونیکی است.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان شمالی در ادامه تعداد آمار قطعی کاندیداهای انتخابات شوراهای شهری و روستایی استان را 5هزارو 488 نفر اعلام کرد و افزود: اولویت نامزدهای انتخاباتی باید تشویق مردم به حضور در پای صندوق های رای باشد.

ابراهیمی گفت: نامزدهای انتخاباتی در خصوص فعالیت های تبلیغاتی با زیبا نگه داشتن فضای شهر، مدیریت شهری و روستایی را آغاز کرده و به دیگران نیز بیاموزند.

گفتنی است : پایان وقت قانونی تبلیغات 24 ساعت قبل از زمان برگزاری انتخابات است و نامزدهای انتخاباتی باید این موضوع را نیز در نظر داشته و به آن پایبند باشند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.