کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران گفت: ما باید شورای شهری داشته باشیم که شورای شهردار نباشد بلکه شورای واقعی شهر باشد.

به گزارش  خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوانمحسن هاشمی در همایش اصلاح طلبان و حامیان روحانی گفت: یاد آیت الله هاشمی را گرامی بداریم که با حرکتهای اعتدال محورتوانست مجددا بخشی از مردم را به صندوق‌های رای هدایت کند و رایی هم که این بزرگواران به صندوق ریختند حاصل مثبت داشت و نتیجه آن حاکم شدن عقلانیت بر کشور است.
 
وی در ادامه افزود: از همه شما خواستارم با رای خود به روحانی مجددا نگذاریم کشور به ورطه افراط و تفریط سقوط کند.
 
هاشمی گفت:در دور دوم دولت روحانی میوه چینی از آنچه که در دور اول اتفاق افتاد ببینیم.
 
سر لیست اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر تهران افزود: امروز تمام افرادی که در لیست ٢١ نفره هستند مورد تایید قرار گرفتند و در جهت حل مشکلات مردم و مشکلاتی که به صورت تجمعی در طول ١٢ سال ایجاد شد حرکت خواهند کرد.
 
محسن هاشمی گفت: ما باید شورای شهری داشته باشیم که شورای شهردار نباشد بلکه شورای واقعی شهر باشد،شهری داشته باشیم که واگذاری حجیم در باغات در آن صورت نگیرد.
 
وی با بیان اینکه ما باید شهری داشته باشیم که آسیب های اجتماعی در سمن‌ها و مساجد در آن حل شود و شفافیت کامل باشد  گفت: همه فرهیختگان و خبرنگاران و تک تک مردم از فعل و انفعالات شهر  مطلع باشند.
 
کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران با بیان اینکه باید  شهری داشته باشیم که ترافیک و آلودگی در آن وجود نداشته باشد، افزود: با ٢٥٦ ایستگاه مترو و ١٢ خط و ٤٣٠ خطوط مترو بتوانیم ده میلیون مسافر را با سیستم غیر آلاینده، دقیق و عدالت محور مترو جابه جا کنیم.
 
وی در پایان با تاکید بر اینکه باید شهری داشته باشیم که درآمد پایدار داشته باشد، گفت: از همه درخواست میکنم به لیست ٢١ نفره امید به صورت کامل رای دهید تا همگی وارد شورا شوند و شورایی قوی و مؤثر داشته باشیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.