در حوزه برق مدیر عامل یک شرکت فناور گفت: این شرکت تجهیزات ارزان وی‍ژه مراکز آموزشی تولید می‌کند.

تولید تجهیزات آموزشی ارزان قیمت با کیفیت در کشور
حامد ملا احمدیان مدر عامل یک شرکت فناور در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تولید تجهیزات آزمایشگاهی اظهار داشت: در حدود ۴۰ مرکز آموزشی معتبر کشور بوسیله تولیدات این شرکت در زمینه تجهیزات برق مجهز شده است.
 
وی بیان کرد: دوره‌های آموزشی، طراحی و ساخت منابع تغذیه، درایو موتورهای الکتریکی و ابزار‌دقیق نیز از برنامه اولویت دار این شرکت محسوب می‌شود.
 
ملا احمدیان عنوان کرد: طراحی ماژولار، قابلیت کنترل و مانیتورینگ از طریق کامپیوتر از دیگر ویژگی‌های محصولات این شرکت است.
 
وی تاکید کرد: متاسفانه تجهیزات آموزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در رشته مهندسی برق با قیمت گزافی از کشورهای اروپایی خریداری می‌شد که نبود پشتیبانی مناسب و ناهمخوانی تجهیزات خریداری شده با سرفصل‌های آموزشی ایران، مشکلاتی را برای استفاده کنندگان ایرانی بوجود آورده بود.
 
ملا احمدیان ادامه داد: با تکیه بر توان کارشناسان و محققان داخلی طیف گسترده‌ای از تجهیزات آزمایشگاهی تولید شده است که مراحل طراحی، ساخت نمونه اولیه، تست‌های اولیه، ساخت نمونه صنعتی، رفع عیب، پیشتبانی و به روز رسانی محصولات به کمک دانش و فناوری توسعه داده شده توسط متخصصان داخلی انجام شد.
 
وی گفت: آینده کشور وابسته به تلاش، سرمایه‌گذاری و نگاه عمیق به فرآیند آموزش است و بر این اساس، تولید و ارائه تجهیزات آزمایشگاهی با طول عمر بالا، از اهداف اصلی این شرکت محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار