مراسم قرعه‌كشي رقابت‌هاي تكواندو چهارمين دوره بازي‌هاي همبستگي كشورهاي اسلامي برگزار و هوگوپوشان كشورمان حريفان خود را در اين رقابت‌ها شناختند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسيون تكواندو، مسابقات تكواندو در چهارمين دوره بازي‌هاي همبستگي كشورهاي اسلامي از فردا (سه شنبه) به مدت سه روز در سالن "باكو" آذربايجان برگزار خواهد شد.
 
فاطمه مداحي، ناهيد كياني و طيبه پارسا فردا (سه شنبه) و در روز نخست اين رقابت‌ها رو در روي حريفانشان قرار مي‌گيرند. سودابه پورصادقي، پريسا جوادي و اكرم خدابنده نمايندگان روز دوم و حنانه همتي و مليكا ميرحسيني هوگوپوشان كشورمان در روز پاياني اين بازي‌ها هستند.
 
فاطمه مداحي تكواندوكار وزن 46- كيلوگرم كشورمان در دور نخست با «روكيه ايلديرم» از تركيه ديدار مي‌كند، تكواندوكاري كه در كارنامه ورزشي او برنز قهرماني جهان، برنز گرندپري، طلا و برنز قهرماني اروپا به چشم مي‌خورد. سپس در صورت پيروزي به يكي از نمايندگان تونس، اندونزي و مراكش را پيش رو دارد.
 
در وزن 49- كيلوگرم سودابه پورصادقي در نخستين مبارزه مي‌بايست «هدي اوآلي» از مراكش را پيش رو دارد، سپس بايد به مصاف برنده ديدار عمان، فلسطين يا آذربايجان برود.
 
در وزن 53- كيلوگرم، ناهيد كياني دارنده مدال برنز قهرماني آسيا 2016 در اولين مبارزه بايد به مصاف «تالين هاميدي» از اردن دارنده دو مدال برنز قهرماني آسيا برود. ناهيد در صورت پيروزي رو در روي «رهما بن علي» تكواندوكار تونسي كه 3 مدال نقره قهرماني آفريقا و يك برنز قهرماني جهان نوجوانان را در كارنامه دارد، قرا مي‌گيرد و با پيروزي مقابل اين هوگوپوش مي‌تواند به مرحله فينال راه پيدا كند.
 
طيبه پارسا تكواندوكار وزن 57- كيلوگرم كشورمان در اولين پيكار بايد «زريا كاسيموا» از ازبكستان را از پيش رو بردارد و در صورت راهيابي به مرحله بعد بايد با برنده ديدار پاكستان و آذربايجان ديدار كند.
 
در وزن 62- كيلوگرم حنانه همتي ابتدا بايد «شاهد ترمان» از اردن دارنده مدال برنز قهرماني آسيا را شكست داده و پس از آن رو در روي يكي از تكواندوكاران چاد، اندونزي و تركيه قرار بگيرد.
 
پريسا جوادي تكواندوكار وزن 67- كيلوگرم كشورمان دانده مدال برنز قهرماني جهان و قهرماني آسي نوجوانان دور اول با «فريدا عزيزوا» از آذربايجان مبارزه دارد، هوگوپوشي كه در كارنامه او برنز قهرماني جهان،‌ طلا، نقره و برنز قهرماني اروپا، 3 مدال برنز گرندپري و يك مدال طلاي قهرماني نوجوانان جهان به چشم مي‌خورد. سپس بايد برنده دو ديدار پاكستان و ازبكستان را شكست دهد كه در اين صورت مدال نقره خود را قطعي مي‌كند.
 
در وزن 73- كيلوگرم مليكا ميرحسيني دارنده مدال برنز قهرماني آسيا 2016 ابتدا بايد «چايمائي كريم» نماينده مراكشي را از پيش رو بردارد و سپس با «كانسل دنيز» از پاكستان مبارزه كند.
 
اما اكرم خدابنده (73+ كيلوگرم) نماينده سنگين وزن كشورمان كه پيش از اين نيز توانسته قهرماني سومين دوره اين مسابقات را كسب نمايد، پس از يك‌دور استراحت بايد به مصاف برنده ديدار ازبكستان و تاجيكستان برود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار