قرعه‌كشي مسابقات تكواندو در چهارمين دوره بازي‌هاي همبستگي كشورهاي اسلامي برگزار شد و نمايندگان كشورمان رقباي خود را در اين دوره از مسابقات شناختند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسيون تكواندو، مسابقات تكواندو در چهارمين دوره بازي‌هاي همبستگي كشورهاي اسلامي از فردا (سه شنبه) كار خود را آغاز مي‌كند و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.
 
فردا و در روز نخست اين مسابقات مهدي اسحاقي و صادق دهقاني به مصاف رقبايشان مي‌روند، در روز دوم (چهارشنبه) سيدحسين احساني، عليرضا درويش‌پور و حسين‌قربانزاده نمايندگان كشورمان هستند و همچنين در روز پاياني (پنجشنبه) مهدي يوسفي، سيداحمد خسروفر و احمد محمدي به مبارزه با رقيبان خود مي‌پردازند.
 
بر اساس قرعه‌كشي انجام شده، در وزن 54- كيلوگرم، مهدي اسحاقي قهرمان المپيك نوجوانان دور نخست با «اسكندر اوسمونو» از قراقستان ديدار مي‌كند. در مبارزه دوم بايد با برنده ديدار آلباني و عربستان صعودي مبارزه كند كه در صورت پيروزي يكي از تكواندوكاران فلسطين، مراكش يا سنگال را پيش رو دارد.
 
در وزن 58- كيلوگرم، محمدصادق دهقاني ابتدا «محمد روزيف» از تركمنستان را پيش رو دارد و در صورت پيروزي دور دوم با «هدي نفاتي» تكواندوكار تونسي كه مدال برنز قهرماني اروپا 2016 را در كارنامه دارد، ديدار مي‌كند.
 
مهدي يوسفي تكواندوكار وزن 63- كيلوگرم كشورمان، دور اول با «مبارك الشريف» از عربستان ديدار مي‌كند و در صورت پيروزي با برنده ديدار افعانستان، بوركينافاسو و تركيه مبارزه خواهد كرد.
 
در وزن 68- كيلوگرم، سيدحسين احساني ابتدا با «ارسلان اسدخان» از پاكستان مبارزه خواهد كرد. احساني در صورت پيروزي دور دوم به مصاف نماينده عمان يا تركيه مي‌رود.
 
در وزن 74- كيلوگرم، ‌سيداحمد خسروفر پس از يك‌دور استراحت، در اولين مبارزه به مصاف برنده ديدار عربستان صعودي و بنين خواهد رفت و در صورت برنده شدن به مرحله نيمه‌نهايي راه پيدا مي‌كند.
 
عليرضا درويش‌پور نماينده وزن 80- كيلوگرم، بايد با «ماريو فريرا» از موزامبيك مبارزه كند و در صورت موفقيت به مصاف برنده ديدار عمان و اردن مي‌رود.
 
احمد محمدي در وزن 80- كيلوگرم، در اولين پيكار بايد به مصاف «آدرين اسپلينگ» از گويان برود. محمدي اگر بتواند در اين ديدار موفق شود، در دور دوم يكي از نمايندگان تاجيكستان يا ساحل عاج را پيش رو دارد كه با اين پيروزي به مرحله نيمه‌نهايي راه پيدا مي‌كند.
 
حسين قربان‌زاده در وزن 87+ كيلوگرم در اولين پيكار بايد به مصاف «روسلان ژاپاروف» از قزاقستان برود و در صورت شكست اين تكواندوكار و براي راهيابي به مرحله نيمه نهايي نمايندگان يكي از كشورهاي مراكش يا ازبكستان را پيش رو دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار