رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: حضور مردم در انتخابات دشمنان این ملت و نظام را مایوس خواهد کرد.

حضور مردم در انتخابات دشمنان این ملت و نظام را مایوس خواهد کرد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در گفتگویی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات در این برهه از زمان پشتوانه محکمی برای نظام و این انقلاب محسوب می‌شود.وی گفت شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و عقلی است.

حضور پر شور و حماسی ملت بزرگوار و شریف کشورمان و مردم ولایتمدار استان کرمان  در پای صندوق های رای در روز 29 اردیبهشت بار دیگر موجب سرافکندگی و نقش بر آب شدن نقشه  های شوم دشمنان این مرز و بوم خواهد شد و با خلق حماسه ی سیاسی قلب امام زمان (عج) و نائب شان مقام معظم رهبری از این حماسه شاد ومسرور خواهد شد.

وی افزود: حضور آگاهانه و شکوهمند مردم در انتخابات و مشارکت گسترده مردم در این عرصه بزرگ سیاسی نماد مردم سالاری دینی است و موجب تحکیم و تقویت امنیت ملی و بین المللی ، افزایش اقتدار جهانی و روحیه خودباوری می‌شود.

وی تاکید کرد: همه مردم متحد ایران اسلام به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی و به عنوان جهاد در راه خدا و به عنوان یک عبادت در پای صندوق‌های رای حضور پرخروش داشته باشند و رای بدهند و دشمنان اسلام را بیش از پیش مایوس کنند و قدرت و اتحاد و اراده خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.