دومین کتاب مدیر مسئول کانون صراط سوادکوه با عنوان بررسی نقش توسعه سیاسی در توسعه گردشگری شهریور امسال چاپ و روانه بازار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد کتاب بررسی نقش توسعه سیاسی در توسعه گردشگری را با همکاری عباس علیپور از اعضای هیئت علمی دانشگاه، تالیف نموده که در شهریور سال جاری، به چاپ می رسد و روانه بازار می شود.

در این کتاب به معضلات عدم توسعه گردشگری، پرداخته شده تا تاثیرات صنعت مهم و ارزشمند توریسم و جهانگردی در پیشرفت کشور، مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

کتاب ارتباط شنیداری، مهارت گوش دادن در روابط انسانی از منظر قرآن و روایات نیز در گذشته با همکاری فخری رضوی و هدف نگاه جدید به آیات ارزشمند و فاخر معجزه پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم، روانه بازار شده است.

این کتاب در سال گذشته، همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، جانمایی شد.

کتاب ارتباط شنیداری، مهارت گوش دادن در روابط انسانی از منظر قرآن و روایات در تیراژ هزار نسخه بین مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد توزیع شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.