فرمانده انتظامی استان در همایش حکمت که به مناسبت تجلیل از مقام معلم برگزار شد، گفت: هزینه کردن در تربیت و آموزش نوعی سرمایه گذاری است و نتایج آن در اجرای ماموریت‌ها جلوه گر خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سردار رضا بنی اسدی فر گفت: هزینه کردن در تربیت و آموزش به نوعی سرمایه گذاری است و نتایج آن در اجرای ماموریت‌ها جلوه گر خواهد شد.
وی افزود: پلیس به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه در موارد کم کاری سایر دستگاه‌های اجرایی پاسخگوست لذا نیاز است خود را همواره در دفاع و جهاد در قالب تربیت و آموزش تجهیز کند.
وی خاطر نشان کرد: باید فرصت ایفای وظیفه در نیروی انتظامی را در جهت خدمت رسانی به مردم و احقاق حقوق مظلومین قدر بدانیم و با حداکثر توان و تلاش در رسیدن به نتیجه با کمترین هزینه تلاش کنیم.
سرهنگ افشین خسروکیاشهری در این همایش با ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد معاونت تربیت و آموزش استان در قالب قرارگاه جهادی تربیت و آموزش گفت: به واسطه همدلی و همتی که از سوی کارکنان در طول دوره‌های متعدد آموزشی صورت گرفته عملکرد قابل قبولی توسط رده‌های انتظامی استان کسب شد.
معاون تربیت و آموزش استان در ادامه بومی سازی دستورالعمل‌های قرارگاه جهادی و اعلام به رده‌های تخصصی، برگزاری کمیسیون‌های آموزشی، اعزام تیم‌های تخصصی آموزش برای شناسایی کارکنان توانمند را از اهم اقدامات قرارگاه جهادی تربیت و آموزش دانست.
وی در پایان از تعاملات تربیتی و آموزشی فرماندهی انتظامی استان با سایر سازمان‌ها نظیر استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، اداره تامین اجتماعی و میراث فرهنگی برای برگزاری دوره‌های آموزشی خبر داد و تصریح کرد: بهره گیری از شیوه‌های نوین آموزشی، تهیه و چاپ پوسترهای آموزشی و توسعه فضای آموزشی به همت تدابیر فرماندهی انتظامی استان از محل اعتبارات استانی صورت گرفته است.
گفتنی است در پایان از اساتید و فرماندهان برتر در حوزه‌های آموزشی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.