کرمان؛

دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو

۲ متهم به سرقت ، تا کنون به ۶۵ مورد سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده و تحقیقات پلیس برای سرقت های احتمالی بیشتر ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،فرمانده انتظامی شهر کرمان گفت: پس از اطلاع پلیس از وقوع چندين مورد سرقت محتويات داخل خودرو، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت و مسئولیت این پیگیری به کلانتری ۱۶ کرمان واگذار شد.

سرهنگ روانبخش تصریح کرد: پس از انجام فعالیت های اطلاعاتی و عملیاتی و هم چنین همکاری مردم، ماموران تجسس کلانتری ۱۶، موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای قطعات و محتويات داخل خودرو شدند.

وی افزود: در ادامه و با بررسی های بیشتر، ۶ مالخر این سرقت ها شناسایی و در چندین عملیات ضربتی جداگانه، تمامی آن ها دستگیر شدند.

سرهنگ روانبخش گفت: این ۲ متهم، تا کنون به ۶۵ مورد سرقت اعتراف کرده و تحقیقات پلیس برای سرقت های احتمالی بیشتر ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهر کرمان از شهروندانی که از ابتدای سال جاری تا کنون، لاستیک زاپاس و یا دستگاه پخش خودروشان سرقت شده خواست، به منظور شناسایی اموال سرقت شده، به کلانتری ۱۶ کرمان واقع در ترمینال قدیم، مراجعه نمایند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار