اصفهان؛

پیروزی جریان مقاومت در منطقه موجب خوف آمریکا و اسرائیل شده است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی جریان مقاومت در منطقه موجب خوف آمریکا و اسرائیل و سبب امید برای جوامع اسلامی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدمهدی زاهدی دیشب در جمع گروهی از مردم تیران افزود: جریان های مقاومت در کشورهای یمن، عراق، افغانستان و سوریه مایه امیدواری برای بیداری اسلامی و گسترش اسلام در جوامع اسلامی است.
 
وی بیان کرد: دولت آمریکا و اسرائیل همواره از این پیروزی ها و اتحاد جوامع اسلامی در هراس هستند و با تشکیل گروه های اتحادی علیه ایران به دنبال به انزوا کشیدن کشور ایران هستند که در این اتحاد قطر، عربستان و دولت آمریکا نقش آفرینی می کنند.
 
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه کشور تصریح کرد: این دولت های ستمکار با همه تلاشی که علیه نظام دارند اما جرات حمله نظامی ندارند اما با برنامه هایی مانند افزایش تحریم ها، جلوگیری از پرداخت پول نفت و محکومیت ضد حقوق بشر اهداف خود را دنبال می کنند.
 
وی ادامه داد: جریان های ضد نظام جمهوری اسلامی ایران به سرکردگی رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در منطقه همواره سعی دارد با تحولات بین المللی در برابر رشد کشور سد ایجاد کند و اتحاد جوامع اسلامی منجر به این شده که با نفوذ در کشور مانع از پیشرفت کشور بشوند.
 
زاهدی با بیان اینکه در کشورمان نیازمند برنامه ریزی برای مبارزه با چنین رفتارهای دشمنان هستیم، تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات پاسخ مناسبی برای مبارزه با توطئه های دشمنان است و با انتخاب اصلح مانع از اجرای برنامه های دشمنان خواهیم شد.
 
وی خاطرنشان کرد: فرد اصلح با تفکر انقلابی و اسلامی موجب رشد کشور می شود و کسانی که با دروغ و شایعه به دنبال رای مردم هستند اصلح نیستند و مردم نقش اثر گذاری در سرنوشت کشور دارند و می توانند بهترین سرنوشت را رقم بزنند.
 
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.