نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج)قزوین گفت:بر مسلمانان لازم است که از نخستین قبله مسلمانان دفاع کنند و مردم ایران با توجه به هوشیاری، بصیرت و پشتکار مانند گذشته در این راهپیمایی شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛حجت الاسلام علی معبودی درباره دلیل سکوت مجامع بین الملل در اتفاقات غزه اظهار کرد:این مجامع که در اختیار سران سلطه به ویژه صهیونیستها است و بار مالی این مجامع بر دوش مردم دنیا است ولی منافع آن در جهت اهداف صهیونیست ها قرار می‎گیرد.


وی افزود:سازمان ملل برای حمایت همه ملتها تاسیس نشده است و در واقع این سازمان برای چند ملت تاسیس شده است که این امر جای تاسف دارد.


نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت:کشورهای ظالم که ظلم و جنایت مرتکب شده‌اند در حقیقت خوی انسانی را از دست داده اند، از حیوانات هم پست تر شده اند و در آن ها عاطفه ای وجود ندارد البته از یک حیوان درنده چیزی جز کشتار بر نمی‎آید.


معبودی خاطرنشان کرد: کشورهای به ظاهر مدعی حقوق بشر زمانی حامی آنها هستند که حوزه سلطه آنها را تامین کند و در غیر اینصورت حقوق بشر را به راحتی نقض خواهند کرد.


وی عنوان کرد: زوال ظالمان نزدیک است و برای نجات از نابودی همه توان خود را استفاده کرده اند و از رسانه‌ها بهره می‎برند و مجامع بین الملل در ظاهر داعیه حمایت از مردم دارند ولی در حقیقت در خدمت سلطه گران هستند.


نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: نزدیک به 66 سال است که رژیم صهیونیستی در قلب اسلام تاسیس شده است و مردم فلسطین در این سالها خیلی از سختی ها را دیده اند و دولتمردان خائن عرب هم همواره درصدد بودهاند که نام فلسطین از بین برود.


معبودی بیان کرد: تنها امید مردم فلسطین انقلاب اسلامی و به راه انداختن نیروی مقاومت است و به طور قطعدر این جنگ پیروزی تا به امروز با مردم فلسطین بوده است.


وی افزود: درست است که رژیم صهیونیستی بدترین جنایت ها را انجام داده است؛اما ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین به منزله شکست رژیم صهیونیستی است و در آینده نزدیک جشن پیروزی مقاومت را مشاهده می کنیم.


نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: داعش و تکفیری ها شیعیان و سنی هارا قبول ندارد و آن ها حتی به اصول انسانی هم پایبند نیستند و دست پرورده مدرن رژیم صهیونیستی هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.