سیستان و بلوچستان نیازمند شورای کارشناسی فعال و نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر فعالیت بیش از پیش شورای کارشناسی و نقش مهم آن در استان گفت: اعضای این شورا در استان باید در تمام زمینه ها فعال عمل کنند تا گره گشای مشکلات باشند.
 
علی اوسط هاشمی روز شنبه در نشست شورای کارشناسی سیستان و بلوچستان افزود: این شورا باید با جریان سازی ارزش گذاری شود تا با دعوت از مسئولان کشوری زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات استان نظیر بی آبی، هدر رفت منابع آبی، طوفان گرد و خاک و غیره شود.
 
وی ادامه داد: اگر ایمان به تغییر سرنوشت داشته باشیم و مشارکت به عنوان رقیب پذیری، تحمل، اجتناب ورزیدن از غرور را مورد نظر داریم باید شورای کارشناسی استان حضوری فعال و موثر داشته باشد.
 
وی با اشاره به اهمیت شوراها گفت: شوراها به معنی تکریم به نقش موثر و پایدار مردم از جایگاه بالا و ارزشمندی برخوردار است به گونه ای که می توانند در تصمیمات و رویدادها و رفتارهای خسارت زا تغییر ایجاد کنند.
 
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هر جا که حکومت فعال تر و پاسخگوتر باشد انصاف بیشتری در حوزه زیستن مردم رعایت می شود و جامعه آزادتر خواهد بود.
 
هاشمی با بیان اینکه فاقد تجربه تاریخی کار جمعی در کشور هستیم گفت: همانگونه که در قرآن کریم تاکید شده است تغییر در هیچ قومی تنها با اتکا بر اراده خویش رقم نمی خورد و در این زمینه کارهای جمعی و کارشناسی از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار