رئیس اداره نظارت بر بهداشت دامپزشکی گفت: هزار و 663 کیلوگرم مواد دامی غیر بهداشتی از ابتدای سال جاری تاکنون معدوم سازی شده است.

 معدوم سازی بیش از یک و نیم تن مواد خام دامی فاسد در جنوب کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مطهره مختاری رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی جنوب استان کرمان گفت: یک هزار و 663 کیلوگرم انواع مواد خام دامی غیر بهداشتی از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان های این منطقه کشف و معدوم سازی شده است.

وی گفت: سه هزار و 427 مورد بازدید از مراکز توزیع و عرضه مواد خام دامی جنوب استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون انجام و در این راستا سه مرکز پلمب و افراد خاطی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی ادامه داد: نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی مورد نیاز مردم از مهمترین وظایف دامپزشکی است و در این راستا این اداره کل در جنوب استان کرمان با حداکثر توان خود وارد عمل شده است.

مختاری گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند مراتب را از طریق شماره 1512 و یا تماس با ادارات دامپزشکی شهرستان های منطقه جنوب کرمان به ماموران و بازرسان این اداره اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار