با حضور فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای ارتش شمال غرب کشور، کریم چشک به عنوان فرمانده جدید تیپ ۴۰ ارتش مستقر در اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، استاندار اردبیل در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان تیپ ۴۰ پیاده با اشاره به رشادت‌های مثال‌زدنی رزمندگان و شهدا تصریح کرد: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا و ایثارگری آن ها است.

مجید خدابخش با بیان اینکه رزمندگان اسلام و انقلاب چه در دوران مقدس و چه در مقطع کنونی حافظ امنیت کشور هستند، اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در شرایط کنونی خدمات ارزنده‌ای داشته است.

وی افزود: حفظ یاد و خاطره شده مطابق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی کمتر از شهادت نیست و امروز وظیفه تمامی اقشار مردمی تبعیت از آرمان‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران است.

در این مراسم فرمانده سابق تیپ ۴۰ ارتش نیز با اشاره به رشادت‌های همیشگی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: ارتش همواره مدافع نظام و ارکان آن بوده و اجازه تجاوز و تعددی به دشمنان نداده است.

محمد مختاری فر با تأکید به اقتدار مثال‌زدنی ارتش تأکید کرد: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران در سایه این اقتدار از امنیت مثال‌زدنی برخوردار است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.