همایش بزرگ فرهنگیان جویبار به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله نادعلی زاده امام جمعه شهرستان جویبار در این مراسم گفت: تمام انبیا، اولیا و انسان های بزرگ در نزد خداوند وجامعه دارای عزت بودند وخداوند در قرآن درباره پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) می فرماید ما تورا عزیز کردیم ومبعوث کردیم.

وی افزود: در میان مشاغل و حرفه های مختلف مدرسان و معلمان در میان مردم عزت بیشتری دارند وعزتشان صادقانه است چه زمانی که مسئولیت دارند و چه زمانی که بازنشسته شده و مسئولیتی ندارند باز هم میان مردم و جامعه عزیز هستند و عزت دارند.

امام جمعه شهرستان جویبار گفت: اگر زحمات و تلاش های معلمان و فرهنگیان نباشد جامعه نمی تواند مسیر ترقی، تحول و پیشرفت را طی کند و به سرمنزل مقصود برسد چشم امید همه ما به آموزگاران و دبیران و فرهنگیان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جویبار نیز گفت: امروز ما روز معلم و هفته معلم را گرامی داشته ایم ومناسبت آن شهادت استاد گرانقدر شهید مرتضی مطهری است همان گونه که مقام عظمای ولایت درباره استاد مطهری فرمودند مطهری شخصیتی بوده با اخلاص و کارش برای رضای خدا و انسانی زمان شناس بود.

اصغر رحیمی با بیان اینکه معلم هویت بخش است، افزود: امروز اگر بخواهیم جامعه خود را در عرصه توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی معرفی کنیم لازمه آن هویت بخشی معلم است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.