عقلانیت و آزاداندیشی تفکر شهید مطهری نیاز جامعه امروز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، داود تقی نیا معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران در مراسم جشن شعبانيه که در اداره آموزش و پرورش ناحيه يك ساری برگزار شد، گفت: جامعه حال حاضر ما به خردورزی، عقلانيت و آزاداندیشی نیاز دارد که ريشه اين تفکر به معلم شهيد استاد مطهری بر می گردد.

وی با بیان اینکه باید از این تفکر پیروی کنیم، افزود: همه جرياناتي كه امروز وجود دارند برای پاسداشت خون های ريخته شده و استمرار و نگهداشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران زحمت کشیده اند. از این رو بايد به فهمی مشترك برسيم تا در كنار یکديگر به شكل مسالمت آميز زندگی کنیم.

تقی نیا گفت: ما وظيفه داريم از همه كساني كه براي حفظ و تثبيت نظام جمهوری اسلامی ايران تلاش كردند، چه در دوران دفاع مقدس و بويژه در پيدايش نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران تقدير و تجليل و کنیم.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه معلم مي سوزد تا بسازد، افزود: موفقیت های بزرگی در آموزش و پرورش مازندران در دولت تدبیر و امید حاصل شد که از جمله آنها می توان به رتبه اول باسوادی در کشور براساس سرشماری سال 1395 اشاره کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.