دشمنان با سند 2030 اصل مبانی دینی را نشانه گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله طبرسی امام جمعه ساری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه مقام معظم رهبری خیانت به رأی مردم را نمی‌پذیرند و مقابل فتنه‌گران می‌ایستند و مقابله می‌کنند گفت: همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و امیدواریم شاهد مشارکت 85 درصدی در کشور باشیم.

وی با انتقاد از امضای سند 2030 از سوی دولت، افزود: می‌گویند این سند الزام‌آور نیست اما قرارداد 2030 را با فشار و تهدید برای ایران اسلامی اجبار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال ازبین بردن ارزش‌های دینی و مذهبی هستند، گفت: دشمنان با سند 2030 اصل مبانی دینی را نشانه گرفته‌اند و قبول همجنس‌بازی در سند 2030 شرم‌آور است.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) گفت: با ظهور مهدی موعود پرچم عدالت، صلح پایدار و رحمت حق تعالی در همه عالم برافراشته می شود.

وی به در پیش بودن دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: انتخابات یک مساله فراجناحی است که همه اقشار و گروه ها برای تعیین سرنوشت کشور در این آزمون شرکت می کنند.

وی مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات را سبب یاس و ناامیدی دشمنان اعلام کرد وگفت : پرهیز از تخریب، رعایت حریم اخلاق و توجه به اقتصاد و معیشت مردم باید در اولویت برنامه های کاندیداها باشد.

وی همچنین با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) بسیاری از پیشرفت های سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی کشور را مدیون امنیت پایداری دانست که فرزندران گمنام این مرز و بوم و کارکنان خدوم اطلاعات برای حفظ و ارتقاء آن تلاش می کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار