حضور مردم پای صندوق های رای نشان علاقه مندی ملت به نظام و ایستادگی در برابر نظام سلطه جهانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را از خواسته های رهبری برای استحکام نظام اسلامی دانست و گفت: حضور مردم پای صندوق های رای نشان علاقه مندی ملت به نظام و ایستادگی در برابر نظام سلطه جهانی است. 

وی افزود: در جامعه امام زمانی نباید کمیت ما بلغزد باید در رفتار، گفتار و منش به‌گونه‌ای باشیم که انصاف رعایت شود.

امام جمعه موقت ساری با تأکید بر اینکه مردم هم حق دارند بپرسند و بخواهند و نقد کنند، گفت: از کاندیداها انتظار داریم در تبلیغاتشان هم حدود شرع را و هم قانون را و هم اصول اخلاقی را رعایت کنند و حرف‌هایی بزنند و شعارهایی بدهند که قابل اجرا و عمل باشد.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی با انتقاد از اینکه مردم از شنیدن حرف و شعار توخالی خسته، دلسرد و ناامید شدند، افزود: کاندیداهای ریاست جمهوری به‌جای شعار و تخریب یکدیگر بیایند راه حل اجرایی و برنامه زمان‌بندی شده که پشتوانه علمی و منطقی داشته باشد ارائه کنند.

وی با تاکید بر معیارهای امام راحل و مقام معظم رهبری در تبلیغات انتخاباتی، افزود: مردم وعده های غیرمعقول کاندیداها را  به درستی تشخیص می دهند و افرادی توانمند، دلسوز و مطیع ولی فقیه را انتخاب می کنند.

خطیب موقت نماز جمعه ساری به تهاجم اخیر اسراییل و آمریکا به سوریه، و نقش سپاه قدس در تامین امنیت کشور و منطقه پرآشوب غرب آسیا اشاره کرد و گفت: سپاه خاری در چشم دشمنان است.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی با بیان اینکه روز کارگر و روز معلم را در این ماه پیش رو داریم، افزود: چرخه اقتصادی هر جامعه ای به قدرت تفکر، مهارت، کارآفرینی و بازوی توانمند کارگران متکی است.همچنین دولت و وزارت آموزش و پرورش باید مشکلات و نیازهای شغلی و معیشتی معلمان را برطرف کنند.


انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار