استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: پیام حماسه خرمشهر باید به نسل جوان و نسل های آتی منتقل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛قربانعلی سعادت در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که با موضوع بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در محل استانداری برگزار شد، گفت: پیام حماسه خرمشهر باید به نسل جوان و نسل‌های آتی منتقل شود.

وی گفت: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود که طی آن قدرت و اندیشه حضرت امام (ره) و اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد و این عملیات بازتاب بین المللی وسیعی در آن زمان داشت.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: اقتدار و صلابت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم راه انقلاب اسلامی، مرهون همین مقاومت‌ها و مجاهدت هایی است که رزمندگان غیرتمند میهن اسلامی مان در دوران دفاع مقدس و عملیات هایی مثل عملیات آزادسازی خرمشهر از خود نشان دادند؛ فلذا لازم است که پیام حماسه‌های بزرگی مثل آزادسازی خرمشهر برای نوجوانان، جوانان و آینده سازان این مرز و بوم تبیین شود.

سعادت همچنین با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه‌های بزرگداشت حماسه سوم خرداد در استان گفت: دستگاههای استانی ضمن تلاش در جهت اجرای هرچه بهتر برنامه‌های بزرگداشت حماسه سوم خرداد، لازم است از ظرفیت و مشارکت جوانان و سمن‌ها نیز در سطح شهرستان‌ها برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در استان استفاده نمایند.

در این جلسه، مدیران و اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز برنامه‌های پیش بینی شده خود برای بزرگداشت حماسه سوم خرداد را اعلام کردند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.