فرماندار کرمانشاه گفت:آماده برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری مردم هستیم

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله رنجبر  در نشست توجیهی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در این مقطع حساس آنچه که باید برای همه ما مهم باشد حضور پرشور مردم در انتخابات پیش روست.
وی با بیان اینکه 2 انتخابات بسیار مهم پیش رو داریم، گفت: چه انتخابات ریاست جمهوری و چه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت زیادی برخوردارند و انتخاب اصلح می تواند کشور و شهر و روستایمان را در مسیر توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر قرار دهد.
رنجبر با بیان اینکه در شهرستان کرمانشاه همه چیز برای برگزاری اتنتخاباتی سالم و باشکوه فراهم شده است، افزود: عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان با تمام توان، آرا مردم را صیانت خواهند کرد.
فرماندار کرمانشاه در ادامه به آغاز تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز پنجشنبه (21 اردیبهشت) اشاره و اظهار کرد: کار تبلیغات از ساعت 8 صبح فردا آغاز و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه (28 اردیبهشت) ادامه پیدا می کند.
وی با دعوت تمامی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا به رعایت قانون و پرهیز از هنجارشکنی، از ایجاد هشت گروه متشکل از نمایندگان نیروی انتظامی، فرمانداری، شهرداری و ... برای برخورد با تبلیغات غیرمجاز خبر داد.
رنجبر با بیان اینکه هر نامزد انتخاباتی در شهر کرمانشاه می تواند هشت ستاد تبلیغاتی در مناطق هشت گانه شهرداری برپا کند، گفت: نصب بنر با ابعاد 100 در 70 سانتی متر تنها در درب ستاد امکان پذیر است در غیر این صورت، بنرها و سایر وسایل تبلیغاتی غیرمجاز جمع آوری خواهند شد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه، هرگونه دیوارنویسی را نیز تخلف محرز انتخاباتی عنوان کرد و گفت: افراد متخلف به دادستانی و شعبه ویژه جرائم انتخاباتی ارجاع داده می شوند.
وی  نصب پوستر و بنر در هر اندازه ای در درب ادارت دولتی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی، راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی و استفاده از بلندگو در محلی خارج از ستاد را از دیگر ممنوعیت های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر عنوان کرد.
رنجبر با بیان اینکه اسامی برخی کاندیداها با یکدیگر تشابه دارد، از هواداران آن ها خواست تا در برگه های رای حتما کد نامزد موردنظر خود را نیز درج کنند چرا که در غیر این صورت آن رای جزو آراء باطله محسوب خواهد شد.
وی در پایان اظهار کرد: طبق آخرین گزارش اعلام شده با انصراف 20 نفر از کاندیداتوری شورای اسلامی شهر کرمانشاه، 295 نفر برای 11 کرسی تلاش می کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.