از مجموع 43 داوطلب ثبت نام شده برای رقابت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر، پس از اعلام نهایی هیات نظارت استان همه افراد تایید صلاحیت شده و از این تعداد سه تن تاکنون انصراف داده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرامرز اکبری فرماندار قصرشیرین گفت: از مجموع افرادی که صلاحیتشان برای نامزدی شوراهای اسلامی شهر احراز شده 37 تن مرد و سه تن خانم و از مجموع سه انصرافی نیز 2 تن مرد و یک تن زن هستند.
وی اظهارداشت: در جلسه توجیهی با نامزدها، رعایت مر قانون سفارش شد و از آنان خواسته شد تبلیغات خود را در چارچوب قانون انجام دهند ضمن این که موارد مجاز و غیرمجاز تبلیغاتی نیز به نامزدها اعلام شده است.
وی گفت: نصب پوستر برروی پست های برق و تلفن، تیر برق، تابلوها و علایم راهنمایی و رانندگی تخلف است و برابر قانون رسیدگی به جرایم انتخاباتی ، با متخلفان برخورد می شود.
وی اضافه کرد: یک شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری قصرشیرین نیز به صورت شبانه روزی تخلف های گزارش شده را رسیدگی می کند.
وی همچنین گفت: نصب بنر در اماکن دولتی و تبلیغات در بازارچه های مرزی پرویزخان و خسروی که از اماکن دولتی محسوب می شوند، ممنوع است.
وی ادامه داد: نصب هرگونه پوستر انتخاباتی و یا تبلیغاتی بر روی دیوارهای سطح شهر قصرشیرین ممنوع است و طرفداران نامزدها می توانند عکس نامزد مورد نظر خود را در مکانی که از سوی شهرای جانمایی شده، بچسبانند.
شهرستان قصرشیرین 37 شعبه ثابت و سیار اخذ رای با 37 کاربر رایانه دارد که کار جمع آوری آرای مردم را در روز برگزاری انتخابات انجام می دهند.
29
اردیبهشت 96، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.