هشت هزار و ۷۲ حامی حمایت مادی و معنوی ایتام و مشمولان طرح محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را به عهده دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  مدیرکل کمیته امداد استان گفت: چهارده هزار و ۱۱۹ نفر از ایتام و فرزندان محسنینفرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از خدمات این نهاد در طول سال بهره مند می شوند. 

فرید محبی با بیان اینکه هشت هزار و ۷۲حامی حمایت مادی و معنوی ایتام و مشمولان طرح محسنین را به عهده دارند افزود: از این تعداد شش هزار و ۵۱۰ نفر حمایت از ایتام و یک هزار و ۵۶۲ نفر حمایت از فرزندان محسنین را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۱۲۳ یتیم و یک هزار و ۷۰۸ نفر از فرزندان محسنین از حمایت حامیان نیکوکار بهره مند هستند، ادامه داد: سرانه ایتام یک میلیون و ۴۵۶ هزار ریال و سرانه فرزندان محسنین ۴۱۴ هزار ریال است که امید است در سال جاری این مقدار افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: حامیان نیکوکار در سال گذشته بیش از ۶۳ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی لوازم ضروری فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت در زمینه تامین پوشاک، مواد غذایی و سایر نیازمندی های آنها را تامین کرده اند.

محبی با بیان اینکه حامیان برای خدمت رسانی به مددجویان همکاری خوبی در طول سال با این نهاد دارند افزود: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، مردم خیر و نیکوکارهم استانی می توانند به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در شهرستان ها مراجعه و برای ثبت نام طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.