نماینده استان در بازيهای كشورهای اسلامی حضور داد.

محمدی ساندکار زنجانی تیم ملی ووشوی ایران در گفتگوی اختصاصی با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛گفت: با برگزاری تمرینات سخت و رسیدن به مرز آمادگی، فقط به کسب مدال طلای بازیهای کشورهای اسلامی فکر می‌کنم.
مهدی محمدی قهرمان جوانان جهان، دارنده مدال نقره المپیک جوانان در نانجینگ و دارنده مدال برنز بزرگسالان آسیا افزود: در این مدت اردو‌ها و تمرینات خوبی داشتیم و برای کسب بهترین نتایج راهی باکو خواهیم شد.
وی در خصوص حریفان خود در این رویداد مهم، گفت: سانداکاران ترکیه، مصر، اندونزی و جمهوری آذربایجان به عنوان میزبان، رقبای اصلی ام هستند که شناخت خوبی از آنان دارم.
محمدی ادامه داد: همه حریفان قابل احترام هستند و  شاهد برگزاری مسابقات  در سطح بالا  خواهیم بود، اما ووشوکاران ایران از همه بهتر خواهند بود.
سانداکار جوان تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران تاکید کرد که تمامی نفرات اعزامی این تیم به باکو در بهترین شرایط آمادگی قرار دارند.
محمدی در خصوص پاداش‌های در نظر گرفته شده از سوی وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک برای مدال آوران بازیهای کشورهای اسلامی، گفت: بدون تردید این پاداش‌ها انگیزه نفرات را افزایش می‌دهد تا بهترین نتایج را کسب کنند.
وی همچنین اضافه کرد: پس از بازیهای کشورهای اسلامی، تلاش می‌کنم تا در انتخابی‌های تیم ملی به عنوان نفر فیکس وزن خودم انتخاب شده و با تمرینات سخت، بتوانم نظر کادر فنی را برای حضور در مسابقات جهانی روسیه جلب کنم.
رقابت‌های ووشوی بازیهای کشورهای اسلامی از ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی شهر «باکو» پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.