رییس دانشگاه تهران گفت: دانشگاه باید در محور توسعه آموزشی دانشجویان حرکت کند چراکه نقش دانشجویان در بسیاری از عرصه‌ها بی‌بدیل بوده است.

دانشگاه باید در محور توسعه آموزشی دانشجویان حرکت کند
محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: ما در دانشگاه تهران آموزش را به لحاظ کیفی خیلی مورد تایید قرار داده ایم. در حال حاضر کشوری را در دنیا نمی‌توان یافت که به عنوان یک تجربه موفق در کشورداری و توسعه به شمارآید و دانشگاه‌ها و آموزش عالی آن جزو برترین‌های جهان نباشد.

وی ادامه داد: ما فکر می‌کنیم که کیفیت دستاوردهای دانشگاه تهران ارتقا پیدا کرده است و این دانشگاه در کنار آموزش و پژوهش به‌دنبال این است که موضوع مأموریت سوم دانشگاه‌ها که تعامل با جامعه است را به شکل واقعی شکل دهد و مرز بین دانشگاه و جامعه برداشته شود.

رییس دانشگاه تهران بیان کرد: خوشبختانه به جز بحث آموزش این دانشگاه در رده بندی‌های جهانی ارتقا پیدا کرده و از لحاظ انتشارات علمی هم گسترش و بیشتری پیداکرده است.

نیلی احمدآبادی تصریح کرد:ما در سال گذشته سه هزارتا مقاله نمایه شده در ساینس داشته ایم که یکی از دستاوردهای قابل توجه در دانشگاه مادر کشور بود و بنا داریم هرساله این رتبه بندی‌ها را ارتقا دهیم.

وی گفت: از جمله سیاست‌هایی که مدیریت دانشگاه در رأس برنامه‌های خود اعلام نمود، نگاه یکپارچه و هماهنگ به تمامی اقدامات و برنامه‌های دانشگاه در بحث آموزشی بوده است و و متقابلاً فعالیت‌های کیفی‌تری در حوزه آموزش مورد تشویق قرار گیرد.

رییس دانشگاه تهران یادآورشد: دانشگاه باید در محور توسعه آموزشی دانشجویان حرکت کند چراکه نقش دانشجویان در بسیاری از عرصه‌های مختلف جامعه و در به ثمر رساندن کشور بی بدیل بوده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار