فرهنگسرای خانواده و یک مجموعه اداری، خدماتی و پارکینگ طبقاتی در شاهین شهر مرکز شهرستان شاهین شهر و میمه افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرهنگسرای خانواده با زیربنای چهار هزار و 300 متر مربع و اعتبار بالغ بر 95 میلیارد ریال و مجموعه اداری، خدماتی و پارکینگ طبقاتی شاهین شهر با زیربنای 13هزار متر مربع و اعتبار بالغ بر 95 میلیارد ریال افتتاح شد.
 
استاندار اصفهان در مراسم افتتاح این 2 طرح گفت: در چهار سال گذشته با وجود همه محدودیت ها، مشکل ها و کمبود منابع، شاهد افتتاح طرح های بزرگ در بخش های مختلف بودیم که نمونه آن طرح هایی است که در شهرستان شاهین شهر به بهره برداری رسید.
 
رسول زرگرپور با اشاره به مشارکت فعال بخش خصوصی در اجرای طرح های عمرانی افزود: شهرداران نیز باید در این بخش فعال شوند.
وی با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید گفت: کسانی که با بی انصافی این دستاوردها را نادیده می گیرند و انکار می کنند باید در دیدگاه خود تجدیدنظر کنند.
 
استاندار اصفهان ادامه داد: ایران هر روز پویاتر، بالنده تر و پیشرفته تر از قبل است و جایگاه بالایی در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و روابط خارجی در منطقه به خود اختصاص داده و بعنوان اصلی ترین قدرت منطقه ای و یکی از اصلی ترین بازیگران عرصه ی بین المللی مطرح است.
 
وی با بیان اینکه برای اجرای طرح تحول سلامت، یکهزار میلیارد تومان در این استان هزینه شده است، افزود: در دولت تدبیر و امید تعداد صندلی های سینما در اصفهان 2.5 برابر و استقبال از سینماها هفت برابر شد در حالی که این رقم در کشور به سه برابر رسید.
 
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تخت هتل های استان اصفهان از 12 هزار و 500 به 20 هزار تخت رسیده است، تصریح کرد: 39 هتل جدید نیز در استان در حال ساخت است.
 
وی با بیان اینکه در 12 ماه سال 92، تنها 61 هزار گردشگر خارجی از اصفهان بعمل آوردند، گفت: در فروردین امسال 85 هزار گردشگر خارجی از اصفهان بازدید کردند.
زرگرپور افزود: در چهار سال گذشته تاکنون 12 هزار و 700 طرح با اعتبار 105 هزار میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری رسیده که حدود 50 درصد این سرمایه‌گذاری ها در بخش خصوصی و در صنعت، کشاورزی و گردشگری بوده است.
 
استاندار اصفهان به کاهش آلودگی هوا نیز اشاره کرد و گفت: در سال 92 فقط 75 روز هوای سالم در شهر اصفهان داشتیم و آلوده‌ترین شهر کشور را داشتیم اما در سال گذشته از 280 روز هوای سالم برخوردار بودیم.
 
استاندار اصفهان با اشار به انتخابات پیش رو گفت: مردم باید به آینده امیدوار باشند و بدانند که این انتخاب باعث پیشرفت کشور خواهد شد و کسانی که پمپاژ ناامیدی در جامعه می کنند، سبب دلسردی مردم برای حضور در انتخابات می شوند.
 
زرگرپور با بیان اینکه حل مشکلات بر روی ریل درست خود قرار گرفته است، افزود: شرایط بگونه ای است که باید یک انتخابات باشکوه، با ابهت و دلگرم کننده را برگزار کنیم و این جز با حضور حداکثری امکانپذیر نخواهد بود .
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.