اصفهان؛

آینده سازان با شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت خویش مشارکت کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: انتخاب و انتخاب شدن یک اصل اجتناب ناپذیر است بنابر این باید به این مسئله مهم توجه کنیم و این حق را از خود سلب نکنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین سیستانی امروز در همایش بزرگ رای اولی های استان اصفهان با عنوان ' فصل شکفتن ' ویژه دانش آموزان پسر، افزود: بخش بزرگی از جامعه ایران را جوانان تشکیل می دهند و آنها در تعیین سرنوشت آینده خود و کشور، نقش بسزایی دارند.
 
وی انتخاب مدیران اجرایی کشور و تصمیم گیران را حق مسلم شهروندان دانست و گفت: همه برای برخورداری از جامعه ای سالم باید در انتخابات حضوری فعال داشته باشیم.
 
وی از برگزاری انتخابات بعنوان حماسه ای ملی نامبرد و بر فراهم نمودن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.
 
وی اظهار کرد: حق انتخاب، مزیتی است که برای انسان وجود دارد لذا با توجه به اینکه انتخاب، حق مسلم همه ماست باید فرصت و شرایط برای مشارکت بیشتر در صحنه انتخابات وجود داشته باشد.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان افزود: انتخاب و انتخاب شدن یک اصل اجتناب ناپذیر است بنابر این باید به این مسئله مهم توجه کنیم و این حق را از خود سلب نکنیم.
 
سیستانی خاطرنشان کرد: اگر امروز در انتخاب رئیس جمهور دقت لازم را نداشته باشیم آنطور که باید و شاید به نتایج مورد نظر دست پیدا نخواهیم کرد بنابر این باید با دقت در انتخابات شرکت کنیم.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.